2014年8月14日 星期四

樂富 - 天褔軒

其實本身唔係諗往去這裡飲茶,只是咁啱經過見到這酒樓見門面裝修都幾靚便又試試,以價錢來講在屋邨都算貴,鬼咩,這些老牌公屋有大把隱形超級富戶。重記得以前個包租婆住緊公屋但係有幾層樓收緊租,佢話千幾蚊租又方便風水又好(財運)邊到搵,就算幾倍的所謂市值租金都唔駛旨意趕佢走。又記得一次好似係年三十晚經過某舊屋邨當晚路邊泊滿的名車可能比半山區還要多,求其一輛都過五六十萬,過百萬的當然亦唔會少,真係奇景。

講咁多其它野無非因為這酒樓的東西無乜可以講,只需用"唔好食"就能形容,大部份野都有那種"差咁d"的感覺。服務方面見到招呼熟客都可以的,咁亦即係對生客差囉,重要係頗差那隻。  photo JoyLuckHouse-01.jpg  photo JoyLuckHouse-02.jpg  photo JoyLuckHouse-03.jpg  photo JoyLuckHouse-04.jpg  photo JoyLuckHouse-05.jpg  photo JoyLuckHouse-06.jpg

沒有留言:

張貼留言