2014年8月12日 星期二

新薄崗 - 厚福火鍋海鮮專門店

厚褔都是近期比較喜歡的酒樓,之前幫襯過旺角的分店在較平價一點點的酒樓中服務真係唔差,這次去新薄崗分店雖然比較旺角分店差點但亦已比同級的服務好一點點。

至於食物都是一般酒樓應有水準,無話特別好又無話特別唔好,反正價錢平一點點以價論質數便是好一點點,當然唔好有大期望。鍋啫大澳通菜好大鍋,比一般正常的大碟近一半,好香蝦膏味。冬瓜盅正常的,而蒸魚的時間剛好魚好滑,乳豬就有點淋味道只一般。
 photo HauFookHotPotSeafood-A01.jpg  photo HauFookHotPotSeafood-A02.jpg  photo HauFookHotPotSeafood-A03.jpg  photo HauFookHotPotSeafood-A04.jpg 
整體是滿意的,或者最大問題是坐得幾迫,無法,樓上舖面積又唔算好大,幫襯較平的酒樓是要付出一點代價。

沒有留言:

張貼留言