2013年5月14日 星期二

芝脆雞

之前很喜歡去這裡食炸雞,無它,雞大大件且又是即炸即食很香脆好味,覺得比家鄉雞要好太多了。但現在這店真的每下愈況,炸雞變了如家鄉雞一般的勁細雞塊,見到這麼小的極小春雞總有些不忍心吃下去,為何不可讓小雞們多活幾天呢?

另一點覺得可惜,就是服務真的差了很多,服務員很多都好像不太想做的。記得有一次買外買,收錢話為何不先打電話來落單(態度不算太好),咁都ok啦,最多等耐點。俾完錢等了好久便問問,收銀入去查查話未得,看看張單後話起碼要等半個鐘,咁等啦,當時其實很少人,相信只得3、4張外賣單,點的亦只是一般炸雞薄餅啫但35分鐘都未有喎,我都識整薄餅的,焗十一、二分鐘之麻,計埋整都不用這麼久,便問下是否我聽唔到做好叫我呢?問收銀但佢做緊野唔得閒埋d客人喎,等了兩分鐘都重係無人得閒喎,終於廚房有個人見我等了咁耐出來看看,看完後話都係未有,不過這次佢就好好人,幾分鐘後就主動叫我過去拿。

今時今日咁樣唔得的了。  photo CheesePizza-01.jpg

沒有留言:

張貼留言